СВІТ
інформації
та розваг!

 067 300 22 00

 066 300 22 00

 073 200 22 00

info@zurbagan.tv

Яндекс.Погода

Як мені дізнатися чи правильно горить індикація на модем Cabinet

На поточний момент найбільш поширені марки модемів в мережі "Cabinet": Webstar, Scientific Atlanta, Motorola, Thomson.

Webstar/Scientific Atlanta

Даний модем має наступні індикатори:

PC - індикатор який відповідає за зв'язок між модемом та вашим пристроєм (комп'ютер або Wi-Fi роутер);

Cable - індикатор відповідає за зв'язок між модемом та сервером провайдера;

Send - індикатор відповідає відображення передачі даних;

Receive - індикатор відповідає за прийом даних;

Power - індикатор живлення від електромережі.

При нормальній роботі модему, індикатор "PC" буде блимати, "Cable" буде світитись постійно, "Send" і "Receive" буду підмигувати (інтенсивність залежить від передачі даних на поточний момент), "Power" якщо модем у вас включений в розетку.

Основним індикатором є "Cable", якщо він не говорить зовсім або блимає, то до інтернету підключиться ви не зможете. У цьому випадку спочатку спробуйте просто вимкнути і знову ввімкнути модем, якщо це не допомогло, то при ввімкненому модемі обережно відкрутіть телевізійний кабель від модему, потім вимкніть модем з розетки, після чого знову прикрутіть кабель на місце до модему і увімкніть його в розетку. І залиште його так приблизно на 15 хвилин, якщо протягом цього проміжку часу на модемі не займеться рівним зеленим кольором індикатор "Cable", то слід звернутись в технічну підтримку за номером 0673002200.

Motorola

Даний момент модем містить наступні індикатори:

Power - індикатор живлення від електромережі;

Receive - індикатор знаходження каналу прийому даних;

Send - індикатор знаходження каналу передачі даних;

Online - індикатор відповідає за реєстрацію модему на сервері провайдера;

PC Link/Activity - індикатор відповідає за зв'язок між модемом і вашим пристроєм (комп'ютер або Wi-Fi роутер), а так само відображає інтенсивність передачі даних;

Standby - індикатор показує чи знаходиться модем в режимі очікування.

При нормальній роботі модему, після його ввікнення повинні по черзі спалахнути індикатори: Power, Receive, Send, Online, PC Link/Activity.

Якщо на модемі не горить індикатор "PC Link/Activity" це означає, що у вас або немає зв'язку між модемом і вашим пристроєм фізично, або на вашому комп'ютері відключено "Підключення до локальної мережі". Перевірте чи щільно вставлений кабель між модемом і вашим пристроєм.

Можливі причини:

Якщо кабель вставлений щільно, а на комп'ютері пише "Мережевий кабель не підключений", то:

  • Кабель між модемом і вашим пристроєм несправний, в цьому випадку спробуйте інший;
  • Мережева карта або Wan-порт Wi-Fi роутера несправні, в цьому випадку зверніться до фахівця, що займається ремонтом та обслуговуванням
  • комп'ютерної техніки;
  • Якщо модем підключений через USB кабель, можливо, не встановлені драйвери на модем або є проблема з USB портами в комп'ютері;
  • Не працює LAN порт на модемі, в цьому випадку зверніться до служби технічної підтримки за номером телефону 0673002200.

Якщо на модемі світиться яскравим помаранчевим кольором індикатор "Standby" то модем знаходиться в режимі очікування, в цьому випадку просто натисніть на кнопку "Standby" зверху на модемі.

Якщо на модемі не світяться індикатори: Power, Receive, Send, Online, PC Link/Activity; і перезавантаження модему (його вимкнення та ввікнення з розетки) не допомогли, то при ввімкненому модемі обережно відкрутіть телевізійний кабель від модему, потім вимкніть модем з розетки, після чого знову прикрутіть кабель на місце до модему і увімкніть його в розетку. Та залиште його так приблизно на 15 хвилин, якщо протягом цього проміжку часу на модемі не займуться рівним зеленим кольором індикатори Power, Receive, Send, Online, то слід звернутися в технічну підтримку за номером 0673002200.

Thomson

Даний момент модем містить наступні індикатори:

Message - індикатор відповідає за повідомлення йдуть від сервера;

Cable Activity - індикатор відповідає за перечу або прийом даних між модемом і сервером;

Cable Link - індикатор відповідає за зв'язок між модемом і сервером;

PC Link - індикатор який відповідає за зв'язок між модемом і вашим пристроєм (комп'ютер або Wi-Fi роутер);

Internet - показує, чи знаходиться модем в активному стані або в черговому режимі.

При нормальній роботі модема "Cable Activity" буде блимати (залежить від інтенсивності передачі даних), "Cable Link" буде світитися постійно, "PC Link" буде підмигуватиь або просто горіти і "Internet" буде світитися постійно.

Якщо говорять тільки "Internet" і "PC Link" підмигує, то з якоїсь причини модем не з'єднаний і підключиться до інтернету ви не зможете. У цьому випадку спочатку спробуйте просто вимкнути і ввімкнути модем, якщо це не допомогло, то при ввімкненому модемі обережно відкрутіть телевізійний кабель від модему, потім вимкніть модем з розетки, після чого знову прикрутіть кабель на місце до модему і увімкніть його в розетку. Та залиште його так приблизно на 15 хвилин, якщо протягом цього проміжку часу на модемі не займуться індикатори які повинні горіти при нормальній роботі модему, то слід звернутися в технічну підтримку за номером 0673002200.

Якщо на модемі світяться "Cable Link" і "PC Link" то модем знаходиться в режимі очікування, скоріш за все була випадково натиснута кнопка "Intrnet on/off" (присутня не на всіх модемах Tompson), в цьому випадку потрібно просто натиснути на цю клавішу один раз, що б вивести модем з режиму очікування.

Як мені дізнатися чи правильно горить індикація на модем Cabinet

На поточний момент найбільш поширені марки модемів в мережі "Cabinet": Webstar, Scientific Atlanta, Motorola, Thomson.

Webstar/Scientific Atlanta

Даний модем має наступні індикатори:

PC - індикатор який відповідає за зв'язок між модемом та вашим пристроєм (комп'ютер або Wi-Fi роутер);

Cable - індикатор відповідає за зв'язок між модемом та сервером провайдера;

Send - індикатор відповідає відображення передачі даних;

Receive - індикатор відповідає за прийом даних;

Power - індикатор живлення від електромережі.

При нормальній роботі модему, індикатор "PC" буде блимати, "Cable" буде світитись постійно, "Send" і "Receive" буду підмигувати (інтенсивність залежить від передачі даних на поточний момент), "Power" якщо модем у вас включений в розетку.

Основним індикатором є "Cable", якщо він не говорить зовсім або блимає, то до інтернету підключиться ви не зможете. У цьому випадку спочатку спробуйте просто вимкнути і знову ввімкнути модем, якщо це не допомогло, то при ввімкненому модемі обережно відкрутіть телевізійний кабель від модему, потім вимкніть модем з розетки, після чого знову прикрутіть кабель на місце до модему і увімкніть його в розетку. І залиште його так приблизно на 15 хвилин, якщо протягом цього проміжку часу на модемі не займеться рівним зеленим кольором індикатор "Cable", то слід звернутись в технічну підтримку за номером 0673002200.

Motorola

Даний момент модем містить наступні індикатори:

Power - індикатор живлення від електромережі;

Receive - індикатор знаходження каналу прийому даних;

Send - індикатор знаходження каналу передачі даних;

Online - індикатор відповідає за реєстрацію модему на сервері провайдера;

PC Link/Activity - індикатор відповідає за зв'язок між модемом і вашим пристроєм (комп'ютер або Wi-Fi роутер), а так само відображає інтенсивність передачі даних;

Standby - індикатор показує чи знаходиться модем в режимі очікування.

При нормальній роботі модему, після його ввікнення повинні по черзі спалахнути індикатори: Power, Receive, Send, Online, PC Link/Activity.

Якщо на модемі не горить індикатор "PC Link/Activity" це означає, що у вас або немає зв'язку між модемом і вашим пристроєм фізично, або на вашому комп'ютері відключено "Підключення до локальної мережі". Перевірте чи щільно вставлений кабель між модемом і вашим пристроєм.

Можливі причини:

Якщо кабель вставлений щільно, а на комп'ютері пише "Мережевий кабель не підключений", то:

  • Кабель між модемом і вашим пристроєм несправний, в цьому випадку спробуйте інший;
  • Мережева карта або Wan-порт Wi-Fi роутера несправні, в цьому випадку зверніться до фахівця, що займається ремонтом та обслуговуванням
  • комп'ютерної техніки;
  • Якщо модем підключений через USB кабель, можливо, не встановлені драйвери на модем або є проблема з USB портами в комп'ютері;
  • Не працює LAN порт на модемі, в цьому випадку зверніться до служби технічної підтримки за номером телефону 0673002200.

Якщо на модемі світиться яскравим помаранчевим кольором індикатор "Standby" то модем знаходиться в режимі очікування, в цьому випадку просто натисніть на кнопку "Standby" зверху на модемі.

Якщо на модемі не світяться індикатори: Power, Receive, Send, Online, PC Link/Activity; і перезавантаження модему (його вимкнення та ввікнення з розетки) не допомогли, то при ввімкненому модемі обережно відкрутіть телевізійний кабель від модему, потім вимкніть модем з розетки, після чого знову прикрутіть кабель на місце до модему і увімкніть його в розетку. Та залиште його так приблизно на 15 хвилин, якщо протягом цього проміжку часу на модемі не займуться рівним зеленим кольором індикатори Power, Receive, Send, Online, то слід звернутися в технічну підтримку за номером 0673002200.

Thomson

Даний момент модем містить наступні індикатори:

Message - індикатор відповідає за повідомлення йдуть від сервера;

Cable Activity - індикатор відповідає за перечу або прийом даних між модемом і сервером;

Cable Link - індикатор відповідає за зв'язок між модемом і сервером;

PC Link - індикатор який відповідає за зв'язок між модемом і вашим пристроєм (комп'ютер або Wi-Fi роутер);

Internet - показує, чи знаходиться модем в активному стані або в черговому режимі.

При нормальній роботі модема "Cable Activity" буде блимати (залежить від інтенсивності передачі даних), "Cable Link" буде світитися постійно, "PC Link" буде підмигуватиь або просто горіти і "Internet" буде світитися постійно.

Якщо говорять тільки "Internet" і "PC Link" підмигує, то з якоїсь причини модем не з'єднаний і підключиться до інтернету ви не зможете. У цьому випадку спочатку спробуйте просто вимкнути і ввімкнути модем, якщо це не допомогло, то при ввімкненому модемі обережно відкрутіть телевізійний кабель від модему, потім вимкніть модем з розетки, після чого знову прикрутіть кабель на місце до модему і увімкніть його в розетку. Та залиште його так приблизно на 15 хвилин, якщо протягом цього проміжку часу на модемі не займуться індикатори які повинні горіти при нормальній роботі модему, то слід звернутися в технічну підтримку за номером 0673002200.

Якщо на модемі світяться "Cable Link" і "PC Link" то модем знаходиться в режимі очікування, скоріш за все була випадково натиснута кнопка "Intrnet on/off" (присутня не на всіх модемах Tompson), в цьому випадку потрібно просто натиснути на цю клавішу один раз, що б вивести модем з режиму очікування.