СВІТ
інформації
та розваг!

 067 300 22 00

 066 300 22 00

 073 200 22 00

info@zurbagan.tv

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів ТОВ "ТК Зурбаган" за 2016 р.

Код рядка  Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення  Одиниця виміру  Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)  Рівень, який був запланований на звітний  рік**  Досягнутий рівень за звітний рік***  Запланований рівень на поточний рік
 0500  Назва телекомунікаційної послуги: Послуги з доступу до Інтернет          
 0501  Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості  %  не більше як одна доба   0,9 1
 0502  Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)  не більше ніж 1%   0,9 
 0503  Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування  не більше ніж 1%   0,9 
 0504  Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування  не більше ніж 1%   0,9 
 0505  Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі  %  не менше ніж 90%    90 95 
 0506  Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних  не більше ніж 10%    9  5
 0507  Відсоток успішних реєстрацій у мережі  не менше ніж 90%    90 90 
 0508  Відсоток відмов  не більше ніж 10%    8 10 

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів ТОВ "ТК Зурбаган" за 2016 р.

Код рядка  Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення  Одиниця виміру  Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)  Рівень, який був запланований на звітний  рік**  Досягнутий рівень за звітний рік***  Запланований рівень на поточний рік
 0500  Назва телекомунікаційної послуги: Послуги з доступу до Інтернет          
 0501  Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості  %  не більше як одна доба   0,9 1
 0502  Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)  не більше ніж 1%   0,9 
 0503  Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування  не більше ніж 1%   0,9 
 0504  Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування  не більше ніж 1%   0,9 
 0505  Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі  %  не менше ніж 90%    90 95 
 0506  Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних  не більше ніж 10%    9  5
 0507  Відсоток успішних реєстрацій у мережі  не менше ніж 90%    90 90 
 0508  Відсоток відмов  не більше ніж 10%    8 10